چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ | ساعت ۱۰:۱۴
خرقه پوش : کیمیایی روی تدوین فیلم وسواس ویژه ای دارد
تدوین گر فیلم «متروپل» در مورد نوع دیدگاه مسعود کیمیایی در تدوین کار گفت: این کارگردان وسواس بسیاری روی تدوین فیلم دارد و مراحل را با دقت بالا نظارت می کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مسعود کیمیایی این روزها مشغول کارگردانی فیلم است که پس از تغییرات فراوان «عرق سرد» نام گرفت البته نام این فیلم در ابتدا «کلید شکسته» بود که پس از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و به دلیل اینکه دکتر روحانی اعلام کرد که با کلید می آید کیمیایی برای آنکه فیلمش گرفتار حاشیه های سیاسی نشود تصمیم گرفت تا نام آن را به «عرق سرد» تغییر دهد اما تغییر نام این فیلم به همین جا خلاصه نشد و پس از چندی رسانه ها اعلام کردند که نام مسعود کیمیایی «متروپل» است. این فیلم از جمله آثاری است که حتی ورزشی ها هم بیشتر از پیش آن را دوست دارند که شاید یکی از دلایل آن حضور علی پروین مربی سابق باشگاه پرسپولیس در پشت صحنه این فیلم است. البته بازی دختر این فوتبالیست کهنه کار که برخی او را پروین پا طلایی هم می نامیدند از دیگر مواردی است که این فیلم را بیشتر در بین فوتبال دوستان مطرح می کند.

مصطفی خرقه پوش؛ که این روزها تدوین کار کیمیایی را بر عهده دارد در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمبرداری بیست نهمین فیلم بلند مسعود کیمیایی با عنوان موقتی متروپل که ۲۹ تیر در تهران کلید خورد اوایل این هفته به پایان رسید.

وی افزود: فیلم همزمان با فیلمبرداری مراحل اولیه مونتاژ را انجام داد و اکنون درحال تدوین توسط است . مراحل فنی متروپل همچنان در حال انجام است و کیمیایی با وسواس خاصی آن بر آن نظارت دارد و در تمام مراحل تدوین حضور موثر داد.

داستان فیلم مسعود کیمیایی در چند ساعت روایت می شود. فیلم داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به یک باشگاه بیلیارد پناه می آورد.

مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی و سحر دولتشاهی از بازیگران اصلی فیلم هستند و تقریبا ۱۰ نفر از بازیگران هم از مدرسه آزاد بازیگری کیمیایی انتخاب شده اند.

گفتنیست لادن پروین، دختر علی پروین، یکی از بازیگران فیلم «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی است. پیش از این در اخبار آمده بود که لادن از جمله دانش آموختگان در کارگاه آزاد است. موسسهای آموزشی که زیر نظر مسعود کیمیایی اداره میشود.
طراحی وب و برنامه نویسی: استودیو سیرنگ رسانه | محمد آرین | فرم تماس با مسئول سایت